Greece

Ja nu är jag tillbaka, eller jag kom hem från Grekland i torsdags, det har verkligen varit grymt där! Men så himla varmt, fast skönt. Vi har ätit, solat, badat i havet och poolen precis vid hotellet osv. Först åkte vi flyg sen buss och sen båt till ön thassos och sen buss sista biten till hotellet, vi hyrde även en bil i 4 dagar ungefär! Lite bilder från veckan, inte bästa kvalitén eftersom dom är tagna med mobilen, men tog dubbelt så mycket på mobilen än vad jag tog med kameran men mer bilder kommer!


Postat av: Elin (Fotoblogg)

Älskar Grekland har varit där 2 gånger och vill tillbaks! Helt underbart alltså :)

2013-07-09 @ 13:19:31
URL: http://eli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback