Rain

Mm hej regn

green

2013-07-27 / 18:41:15

Idag så åkte ina då till turkiet, kommer sakna hennee. Idag så har det varit molnigt och varmt, så fotade lite och snart ska vi gå nån restaurang! Alla kan även ta och följa mig på Instagram apropå ingenting haha lol. Men där så uppdaterar jag iaf ibland -> @ellikaosterman!

Smöjen

2013-07-26 / 12:42:00

Igår var vi vid smöjen och badade, det är typ som kalkbrottet, och nästan som en stor pool, varmt och klart vatten. Jättefint och ganska mycket folk. Det är en bit bort men det är det värt. Man kan också hoppa från höga höjder fast det vågar man ej hehe.

Imorn så åker Ina till turkiet med hennes pojkvän och hans familj. Utan mig. :)) Känns lite jobbigt att hon ska ligga vid en pool med vattenland och allt på ett lyxigt hotell uatn mig i en vecka. Men hon åker alltså klockan halv fyra på natten imorn så det är nånting dåligt med resan haha.

berrys

2013-07-24 / 13:26:00

Man måste bara älska bär från trädgården, idag är det sjukt tråkigt väder, som igår, bara mulet. Ingen sol och inget regn. Så igår så jobbade jag med pappa och fick lite pengar för det, haha

Kattunge

2013-07-22 / 22:03:00

Här är kattungen som följe efter oss, så himla söt

Hälleforsnäs

2013-07-22 / 17:44:00

Här är bilder från landet, flen där vi var i några dagar, vi shoppade, badade, åkte på utlfykter, fikade, såg på film osv. Det finns ju ett Lager 157 där och det är det enda stället där man köpa kläder där och det finns massa fint. Och sen så badade vi nästan varje dag och sol alla dagar förutom en. Älskar att vara där!

Idag så har jag jobbat med pappa och fått lite pengar och igår kväll sent så hittade vi en kattunge som följde efter oss hem från gråbo, världens sötaste! Och idag så såg vi den igen utanför vårt hus och vi visste inte vem som var ägaren så vi bärde bort den till där vi hittade den.

Grekland

2013-07-14 / 15:41:00

Tre bilder från grekland på min syster Ina på en strand som heter Paradise beach ganska nära där vi bodde. Det var sjukt höga vågor där också vilket var kul, haha. Vi älskar det. Just nu är jag på landet men kommer somsagt hem på tisdag med den sena båten.

Packar

2013-07-12 / 18:51:00

Just nu så packar jag till imorn då vi åker till Flen med ina och linus, mamma och några andra är redan där. Båten går 7.05 på morgonen och sen så åker vi båt och sen tåg då. Där ska vi väl bada, sola, gå runt osv. Vi stannar till tisdag men hem så åker vi bil för mamma kom dit med det vilket är mycket skönare!

VS

2013-07-09 / 15:27:02
Denna parfym köpte jag på VS i Arlanda innan vi åkte till Grekland, vi hann inte riktigt och vi hade heller inte råd att titta på så mycket mer där så alltså gick vi inte till Starbucks eftersom det var så långt bort, men köpte iaf Pure seduction.

Saknar

2013-07-07 / 12:47:00

Saknar detta fööör mycket nu..