kamerautrustning

Min Nikon D5100. En kamera som jag köpte för några veckor sen! Ganska lätt och billig, men om man ska jämföra med min gamla kamera så är den väldigt bra, tycker att Nikon verkade bättre än Canon. Väldigt nöjd också att jag köpt med en inbyggd filmkamera i HD-kavlité.
 

Close-up filter, 10+, 4+. Rekommenderar verkligen, mycket roligare och billigare än macro, det är värkligen värt det om du vill komma nära utan mycket pengar alls, älskar det!
IR fjärrutlösare. Det här var typ den enda fjärrutlösaren/självutlösaren som jag hittade, ganska bra, hittar inte alltid fokus, men annars är den helt okej, liten och enkel.
Nikkor 50mm AF-S. Köpte det här objektivet tillsammans objektivet, det är ett utan zoom vilket jag inte gillar, men annars är den väldigt bra. Men somsagt till er som gillar utan zoom.
Motljusskydd. Fick den gratis samtidigt som objektiv, enkel och bra.
 
+ ett stativ
+ en bajsliten kameraväska, typ 30 år gammal, annars helt okej
+ en röd liten kodak kompaktkamera, använder nästan aldrig längre

Postat av: Anonym

Har också en Nikon d5100 värkligen snygga bilder ✌

Svar: Aha, åhh, tack :')
ellikafoto.blogg.se

2012-08-25 @ 13:57:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback