drömresemål

Jag älskar verkligen och resa och just nu är jag väldigt res-sugen om man säger så. Hittade bilderna på weheartit. Det är 100 mer ställen som jag vill åka till men det är väll helst dom här ställerna just nu. Jag har bara varit i mallorca eftersom min farmor & farfar hade en lägenhet där som dom nu har sålt, men där har jag iaf vart 5-6 gånger, inte för att skryta, nejnej......och för ett halvår sen var vi ju också i paris och det var väldigt mysigt, och för nått år sen så var vi i london, ochvill verklkigen dit igen. :)
 
Australien. 
Har inte velat åka hit förut men har tittat på bilder på weheartit och vill dit verkligen nu! Det finns ju bl.a. koalor och kängurus som är så söta, diggar verkligen koala bilden, jao
 
New york. Ååååh, ingen anar hur mycket jag vill dit just! Fett coolt okcås, besöka frihetsgudinnan, central park och såklart: shoooppaa!
 
Tokyo. 
Tokyo har ju massa "gulliga" saker! Kläderna, maten, färgerna som man kan se väldigt tydligt på bilderna! Mamma och jag har iallafall bestämt att vi ska åka dit nåångång.
 
Grekland.
Vill Verkligen åka till ett varm land nu, ligga och steka på stränderna varje dag. Men det ska vi göra det här året, ska bli såå himla najjs! Caan't waiit

Postat av: Lina

Fin blogg du har!;:)

2013-01-30 @ 14:40:11
URL: http://linaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback