sista dagen på september

Kan inte fatta att det bara är tre månader kvar tills jul, eller det är till och med mindre än det. Längar sjukt mycket. Och om en månad är det halloween också. Men snart ska min syster åka till stockholm i en vecka till stockholm och praoa på Tv4. Very tråkigt.
 
Två bilder som jag fotade för några timmar sen. Fått inspiration från två ställen, löve the bokeh. Ina, min syster fick bli "modell" this time again. Förlåt för att jag skrver svengelska typ hela tiden men det låter mycket coolare helt enkelt, haha. Vad tycker ni om the pics?
 

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

De där bilderna liknar väldigt mycket bykarolinaa.blogg.se's bilder.. Texten och så :D

2012-09-30 @ 19:00:01
URL: http://twinstars.blogg.se
Postat av: Felicia .

Den första bilden var cool med så mycket utsuddning i bakgrunden :)

2012-09-30 @ 21:09:37
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback