lite listor

 

Senaste

Låt du hörde: Breathe me - Sia

Film du såg: Lol, bästa filmen evah

Mat du åt: Tacos

Kram: Min syster tror jag

Känslan: Trött, ont i halsen

Bråk: Syster, haha

Resa: Paris i våras

Glädje: I fredags, när det var jullavslutning och lite annat hände, men självklart i måndags också

Längtan: Nyår, tror jag

Dröm: Brukar typ alltid glömma bort mina drömmar men den senaste var i torsdags då alla sa att jorden skulle gå under, är inte den som tror på sånt, men drömde den randomigaste drömmen, orkar inte skriva den

Personen du träffade: Min systah

Person du pratade i telefon med: Syster agaaain

Personen du fick sms av: Vanja

Gången du var utomhus: För nån timme sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag, haha

 

10 snabba!

Storstad eller landet: Storstad!

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Hmm.. kött om man måste välja, annars både och

Hund eller katt: Hund

McDonalds eller MAX: Brukar oftast äta på McDonalds (äter sällan alls på några av dom) men föredrar MAX

Charter- eller skidsemester: Charter..

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: Nyheter

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingeeen roll…

Sommar eller vinter: Sommar!!


Postat av: Style & Photo by Semlan

Haft en bra jul? :)

2012-12-26 @ 19:20:08
URL: http://semlanofc.blogg.se
Postat av: Denice

Hej! Vilken intressant blogg!

2012-12-26 @ 23:24:45
URL: http://denice.se
Postat av: Felicia Andreasson

Så fin bild! :D

2012-12-28 @ 22:47:57
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback