today

 
Nu är jag här, på onsdagseftermiddagen så kom vi fram till gotland! Vi åkte från borka tidigt på tisdagen och satt sedan i bilen hela dagen. Hade så gääärna varit där en vecka till men nej. Blöö vad jag saknar att sitta på skotern och ba köra.
 
Idag hade vi lördagsläsning i skolan så jag gick upp klockan halv sju och gjorde standraden som jag gör varje vardagsmorgon och sen iväg till skolan. Vi hade dom två första lektionerna som vi hade igår alltså svesnka och engelska sn hade vi rast och sedan föräldrarmöte som vi elever också skulle gå på då. Så alla klassens föräldrar var där under dagen och tittade hur det såg ut för oss i skolan osv. Och sen sist så fick vi påskägg som var över från påskmarchen som ni kan se på andra bilden! Och sen så åt vi lunch på donken utomhus eftersom de va så himla fint väder.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback