borka 2011



Bjuder på tre bilder från förra året när vi var i borka, då jag hade en Canon 300D. Vi vandrade, såg tusen lemmurer, fotade, rodde, åt god mat, firade pappas födelsedag, såg på film typ varje dag, läste, spelade spel, grillade korv och marshmallows, såg norrsken och regnbågar. Det var typ det mesta vi gjorde förra året, och måste bara säg att jag gick på en liten "kulle", eller det trodde jag iaf. Jag skönk ner till midjan där, så hela jag blev ju full med geggamoja, awesome verkligen.

Postat av: Anonym

åhhh va mysigt det ser ut!

2012-09-23 @ 17:04:26
Postat av: felicia

hejsan! har just nu en fototävling pågående i min blogg. det skulle vart jättekul om du ville delta! du kan läsa mer om den här http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/september/fototavling-tema-natur.html
ha en fortsatt bra dag!:-)

2012-09-23 @ 18:52:09
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback