sommar 2012

 
Vita vinbär | kompisen Mina i solnedgången | solnedgång | kvällsdopp | freedom | myst hemma i regnet med film | ätit pizza med friend | nördat mina nya close-up filter | bakat kakor med kompis | oooops! | ätit 2 meter remar | sett rävungar | träffat kusinen | ätit flera ton glass | solat vid havet | ännu mer solnedgång |
 
Denna sommar har verkligen varit underbar fast att den flög förbi, kommer sakna det så himla mycket! Men kommer bära med mig allt med alla bilder och videos, åh kärlek 

Finns 1000 mer bilder att visa men det här fick räcka. fick lite inspiration att göra det här, en vecka försent kanske men det är nu man märker att sommarn börjar glida bort. Nu vill man ha höst. 

Postat av: anna

Jag älskar din header! :D

2012-08-28 @ 21:26:28
URL: http://annatjernlund.blogg.se
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Alla bilder som du tar är jättesnygga!

2012-08-29 @ 16:24:00
URL: http://twinstars.blogg.se
Postat av: Anonym

☀☀✌✌💐🌸🌷🍀🌹🌻🌺🍁🍃🍂🌴🌵🌾🐚

2012-08-29 @ 17:25:35
Postat av: Anonym

☀☀

2012-08-29 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback